Kezdőlap » Cikkek » Milyen egy jó “Marketing Cuvée”?

Milyen egy jó “Marketing Cuvée”?

Dátum: 2016. június 9., csütörtök

Persze nem akarok nyelvújító lenni de nem csak a borban létezik jó házasítás. A Vida Borbirtok és a Vylyan Pincészet immár második alkalommal működik együtt egy különleges kampány keretein belül. Velük beszélgettem a tapasztalatokról.

Emese-Péter reptér - honlap2

Mi így az abc végén jól megértjük egymást. Bármilyen hülyén hangzik, de vizuálisan jó összekötő kapocs a V kezdőbetű. Adott volt, hogy a Heinemann üzlet kínálatában szereplő borászatok jöhetnek szóba, s hogy egymás borai mellé tudjunk állni, de az együttműködés tényleg abszolút szimpátia alapú. Az pedig a torta habján a dísz, hogy mindkét pincészet büszkélkedhet az Év borásza, és az Év Pincészete címekkel, ami egy külföldi utazónak „aláhúzza” a promotált borokhoz köthető bizalmat, vagy imázst.

A teljes “Bormarketing 1×1” cikket itt olvashatja.