Gyakori kérdések - Vylyan Pincészet

Gyakori kérdések

A VYLYAN PINCÉSZETRŐL ÉS A VYLYAN TERASZRÓL

1. Mikor alapították a Vylyan Pincészetet?

A Vylyan alapbirtokot 1988-ban vásárolta az alapító Debreczeni Pál, amely az évek során folyamatosan bővült. 1994-ben került sor az első bor, egy Villányi Kékoportó palackozására, amely azonnal rangos nemzetközi díjat is nyert.

2. Hol található a Vylyan Pincészet?

Pincészetünk és a hozzá tartozó szőlőbirtok Kisharsányban található, Villány és Siklós között, Magyarország legmelegebb és legnaposabb területén, a villányi borvidéken.

3. Mit jelent a Vylyan szó?

A mai Villányt a római korban Viliannak hívták, amelyre XV. századi iratok Vylyan néven hivatkoznak. A Vylyan tehát Villány római kori neve középkori írásmód szerint. Helyes kiejtése: Vilián.

4. Milyen szőlőfajtákat termesztenek a Vylyan birtokon?

A 100 hektáros birtokon 13 fajta szőlőt termesztünk, amelyekből 19 féle bort készítünk. Bizonyos borfajtákból egyszerre akár több évjárat is elérhető, így kínálatunk még ennél is gazdagabb.

A birtokon termesztett fajták: Rizling, Chardonnay, Cabernet Franc, Cabernet Sauvignon, Merlot, Pinot Noir, Syrah, Kadarka, Kékfrankos, Kékoportó és egy ősi magyar szőlőfajta, a Csóka.

5. Mikor látogatható a Vylyan Pincészet?

Borvásárlásra hétfőtől péntekig, 8.00 – 15.30 között van lehetőség. A Vylyan Terasz a szezon hátralévő részére zárva tart. Ugyanakkor minden pénteken 18.00 órai kezdettel pincelátogatással egybekötött borkóstolóra várjuk az érdeklődőket.

2021 szeptemberétől a villányi pincesoron is megtalálhatók vagyunk, itt keressék vadonatúj borbárunkat, a Vylyan Depót.

A mindenkori nyitva tartás szezonálisan változhat, ezért mielőtt útnak indulnak, célszerű informálódni Facebook-oldalunkon. Pincelátogatáshoz kérjük előzetesen bejelentkezni telefonon vagy e-mailben. Kapcsolatfelvételhez kérjük, kattintson ide!

6. Lehet-e helyben bort vásárolni?

Igen, a Vylyan webshopban található valamennyi borunk és minden egyéb kiegészítő megvásárolható helyben a pincészetnél. Forduljon bizalommal a Vylyan munkatársaihoz, akik összeállítják a rendelését, amit ott helyben készpénzben vagy bankkártyával is kifizethet és azonnal át is vehet.

7. Meg lehet-e szállni Önöknél?

A Vylyan Pincészetnél nincs szálláshely. De a közelben több olyan színvonalas szállást is tudunk jó szívvel ajánlani, ahol mi magunk is szívesen töltenénk el néhány éjszakát, és akár egy hosszabb sétával is elérhetők tőlünk. További részleteket weboldalunkon itt talál!

8. Lehet-e Önöknél tartani céges csapatépítőt, esküvőt vagy más zárt körű rendezvényt?

A Vylyan Terasz sokféle programnak, esküvőnek, jegyes fotózásnak, tréningnek helyt adott már, ráadásul család- és kutyabarát helyszín is vagyunk. Céges rendezvényekhez, csapatépítőkhöz pedig nem csak a csodás környezetet, az ételt és az italt, de a játékos feladatokat és a játékmestert is biztosítjuk. Javasoljuk, keressen meg minket, hogy a konkrét igényeket megbeszélhessük!

9. Szeretném Önökkel felvenni a kapcsolatot, kit kereshetek?

Weboldalunkon a Kapcsolat menüpontban minden elérhetőségünket (telefonszám, e-mail címek) megtalálja. Facebook Messengeren is írhat nekünk – kérdéseit, észrevételeit szeretettel várjuk!

A VYLYAN WEBSHOPRÓL

1. Hol vehetem át a rendelésem?

Választhat, hogy a Sprinter Futárszolgálat a megadott pontos címre kiviszi a rendelést, vagy Ön szeretné átvenni a Pick Pack Pontok valamelyikén, országszerte több mint 700 helyen. Természetesen a pincészetünknél személyesen is felveheti csomagját.

2. Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

A mindenkori pontos díjszabásról a Vylyan webshop Kosár oldalán tájékozódhat. A házhozszállítás 15.000,- Ft-ot meghaladó rendelés felett ingyenes, ezért kifejezetten érdemes több tételt összeválogatni és 15.000,- Ft-nál nagyobb értékben rendelni.

3. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Vylyan webshopban fizethet bankkártyával, PayPal-lal, banki átutalással vagy készpénzben a rendelés átvételekor a Pick Pack Ponton vagy személyesen a futárnak. Amennyiben a banki előreutalást választja, rendelését az összeg beérkezése után szállítjuk ki.

4. Mi a teendőm, ha sérült vagy hibás a csomagban lévő termék?

Kérjük, hogy a sérült terméket fotózza le, és a képet küldje el nekünk e-mailben vagy messengeren. A legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat, hogy dugóhiba, vagy helytelen tárolás, szállítás miatt a bor élvezeti értéke lecsökken. Kérjük, írja meg nekünk ha ilyet tapasztal, hogy segíthessünk. Minden panaszt kivizsgálunk és igyekszünk rá megoldást keresni.

5. Elküldtem a megrendelésem, de nem kaptam visszaigazolást. Mit tegyek?

Webshopunk a rendelésről és a sikeres fizetésről is visszaigazolást küld e-mailben. Ha nem kapott ilyet, javasoljuk, nézze meg levelezőrendszerének spam mappáját. Ha ott sem talál visszaigazolást, lépjen be a Vylyan webshopban a saját profil oldalára, weboldalunk fejlécében az Üdvözöljük feliratra kattintva. Ezen belül a Rendelések menüpont alatt ellenőrizheti, hogy van-e érvényes rendelése. Ha talál ilyet, úgy rendelését mi is megkaptuk. Ha ugyanitt az olvasható, hogy Még nem történt rendelés, akkor valószínűleg adatforgalmi hiba miatt rendelése nem jutott el hozzánk. Kérjük, ismételje meg!

Iratkozzon fel a Vylyan hírlevélre!