Kezdőlap » Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Köszönjük, hogy meglátogatta a Vylyan Pincészet honlapját és webáruházunkban tervez vásárolni. Reméljük a következő oldalakon megtalálja a válaszokat felmerülő kérdéseire. Amennyiben egyéb kérdése merülne fel, írja meg nekünk a vasarlas@vylyan.hu e-mail címre, vagy hívjon minket a +36 72 579 720 telefonszámon.

Gyakori kérdések

Tudok vásárolni regisztráció és bejelentkezés nélkül is?

A Vylyan Pincészet webshopján keresztül történő vásárláshoz elengedhetetlen a regisztráció és a bejelentkezés. Ezt a honlap jobb felső sarkában található „Regisztráció”, illetve „Belépés” gombokra kattintva teheti meg Facebook profilján, vagy e-mailjén keresztül. Természetesen adatait minden esetben bizalmasan, az adatvédelmi szabályoknak megfelelően kezeljük és harmadik félnek nem adjuk ki.

Hogyan regisztrálhatok Facebook profillal?

Ehhez a művelethez először be kell jelentkeznie a Facebook fiókjába és ott jóvá kell hagynia, hogy a Vylyan a bejelentkezési folyamathoz felhasználhatja az Ön e-mail címét. Ezután a bejelentkezés automatikusan létrejön. Fontos információ, hogy Facebook névvel történő regisztráció alkalmával a Vylyan oldalán nem tárolunk jelszót, így Ön, amíg nem állít be a Vylyan webáruház profiljában külön jelszót, addig csak a Facebook profiljával fog tudni bejelentkezni Vylyan fiókjába.

Hol tudom megnézni a borkínálatot?

Boraink, illetve egyéb forgalmazott termékeink kínálatát a menüsor „Vásárlás” gombjára kattintva érheti el. Itt választhatja ki, hogy boraink, vagy egyéb termékeink kínálatát szeretné e megtekinteni. Amennyiben borainkat választja, szűkítheti a kínálatot Classicus, Prémium, vagy Válogatás borcsaládunkra, de kedve szerint szűrheti a felhozatalt évjárat, stílus és ételpárosítás szerint is. Lehetőség van a fenti szűrő kritériumok együttes alkalmazására is.

Hogyan néz ki a vásárlási folyamat?

Webshopunkban a vásárlás folyamata nagyon egyszerű. Borkínálatunkat böngészve egy kattintással kiválaszthatja a megvásárolni kívánt borokat a palackokon megjelenő „Kosárba rakom” gombra kattintva. A palackok kiválasztását követően a „Kosárba rakom” gomb alatt megjelenő, vagy az oldal jobb felső sarkában is megtalálható „Kosaram” gombra kattintva tekintheti meg kiválasztott borait minden szükséges információval együtt.

Itt még egyszerűen módosíthatja a rendelt mennyiséget, törölhet vagy adhat hozzá bizonyos tételeket, tájékozódhat kosara végösszegéről, érvényesítheti kuponját és egyéb termékeket is kosarába helyezhet. Ha mindent rendben talál, a „Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra kattintva juthat el a fizetési felülethez, ahol beállíthatja számlázási adatait, kiválaszthatja a szállítás és a fizetés módját, végezetül a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva hajthatja végre a tranzakciót.

Megrendelése elküldéséhez elengedhetetlen számlázási adatainak kitöltése. Ennek során meg kell adnia vezeték- és keresztnevét, e-mail címét, telefonszámát, továbbá pontos szállítási címét, amennyiben átvétel módjának a házhozszállítást választja. Itt hívjuk fel figyelmét, hogy kizárólag Magyarországon belül áll módunkban kiszállítani megrendelését.

A szállítás módjának (Átvétel a pincészetnél, Szállítás Pick Pack átvételi pontra, Házhozszállítás futárral) kiválasztását követően a fizetési mód megadása következik. Itt választhat a banki átutalás, készpénzes, utánvétes, PayPal, vagy bankkártyás fizetési módok között.

Hol tudom megnézni a kosaram tartalmát?

Kosara tartalmát az oldal jobb felső sarkában található „Kosaram” gombra kattintva tekintheti meg, ahol lehetősége nyílik a kosár tartalmának módosítására, kuponja érvényesítésére és a fizetendő összeg megtekintésére, továbbá innen juthat el megrendelésének elküldéséhez és az ehhez szükséges adatok megadásához is.

Hogyan tudom beváltani a kuponomat?

Amennyiben rendelkezik nyereményjáték, vagy egyéb akció során kapott vásárlási kuponnal, azt a „Kosár” megtekintésekor, a kosár tartalmának listája alatti „Kupon alkalmazása” mező kitöltésével érvényesítheti. Ebben a mezőben kell megadnia a kuponon szereplő egyedi azonosító kódot, melynek bevitelével a rendszer automatikusan módosítja a kosár végösszegét a kupon nyújtotta kedvezménynek megfelelően.

Mennyi a szállítás díja?

Amennyiben személyesen venné át megrendelését, úgy szeretettel várjuk pincészetünknél, Kisharsányban (7800 Kisharsány, Fekete-hegy 092. hrsz). Választhat azonban az ország számos pontján megtalálható sok száz átvételi, úgynevezett Pick Pack Pontból, vagy igényelhet házhozszállítást az ország határain belül.

A kiszállítás díja az átvétel függvényében változhat.

Pincészetünknél történő személyes átvétel esetén nincs szállítási költség, míg Pick Pack Pontra, ill. házhoz történő szállítás esetén a rendelés értéketől függő szállítási költséget számítunk fel. A kiszállítás díjait webshopunk automatikusan számítja, mely a rendelés feladása során egyértelműen feltüntetésre kerül. A kiszállítás díjairól Szállítási opciók oldalunk nyújt tájékoztatást.

Hol tudok Pick Pack Pontot választani?

A vásárlás utolsó lépéseként lehet megadni a szállítás és fizetés kívánt módját. Ezen az oldalon a „Számlázási adatok” megadása alatt, a „Rendelése” mezőben tudja kiválasztani a szállítás módját. Pick Pack Pont választása esetén az oldal jobb felső részén, a „Számlázási adatok” mellett megjelenik egy plusz mező, ahol kiválaszthatja a kívánt „Pick Pack szállítási címet”.

Hogyan tudok a honlapon keresni?

A honlap tetején található kereső mezőben kereshet konkrét borokra, azok nevének begépelésével, de kereshet a honlapon szereplő személyekre, bejegyzésekre és eseményekre is. Ehhez pusztán be kell gépelnie a keresendő kifejezést az említett mezőbe és megindítani a keresést.

Hogyan küldhetem el megrendelésemet?

Megrendelését a fent bemutatott vásárlási folyamat végén, a szükséges adatok (számlázási adatok, szállítás módja, fizetés módja) megadását követően küldheti el a „Fizetési Mód” kiválasztására kialakított szürke mező alján elhelyezett „Megrendelés elküldése” gombra kattintva. A megrendelés elküldéséhez szükséges a vásárlási feltételek elfogadása.

Hogyan módosíthatom megrendelésemet?

Megrendelését Vylyan fiókjába bejelentkezve annak szállító cégnek történő átadást megelőzően módosíthatja. Ezen felül lehetősége van, hogy módosítási igényét jelezze ügyfélszolgálatunknak a weboldalunk alján található elérhetőségek valamelyikén.

Mi a teendő, ha a termék sérülten került kiszállításra?

Kérjük, hogy a csomag átvételénél először győződjön meg róla, hogy az külsőleg sérülésmentes-e, csak ez után írja alá az átvételi elismervényt. Amennyiben sérült csomagolásban érkezett Önhöz a csomag, és/vagy a termék sérülését is észleli, azt haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunk felé, hogy a problémát mielőbb orvosolhassuk.

Telefon: 06 (72) 579 720
E-mail: vasarlas@vylyan.hu

Hogyan értesülhetek egyedi kedvezményekről?

Iratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre, amelyben rendszeresen tájékoztatjuk Önt újdonságainkról, kedvezményeinkről és a pincészetünkkel kapcsolatos eseményekről. Kövessen minket a közösségi média platformokon, így elsőként értesíthetjük egyedi ajánlatainkról! Weboldalunk alján megtalálja a feliratkozáshoz szükséges űrlapot, illetve a közösségi média platformok linkjeit.